Webcare, klantenservice anno nu

Koudwatervrees bij het gebruik van social media? In dit interview met mij in het ‘Driesteden Business’ zakenmagazine over het gebruik van social media voor het MKB geef ik kort aan welke stappen je als mkb-er of zzp-er kunt doorlopen om er effectief mee aan de slag te gaan en wat het belang is van webcare.

[icon style=”icon-arrow-down-b” url=”/wp-content/uploads/2012/07/Webcare-voor-het-MKB.pdf” target=”_new” lightbox_content=”” lightbox_description=””] Download het artikel in PDF [/icon]

Ferdi Soetekouw

Ferdi Soetekouw
Social media adviseur, trainer en coach | Online resultaatversneller | Ik help bedrijven en organisaties online marketing en social media doelgericht inzetten
Ferdi Soetekouw
Ferdi Soetekouw
Deel dit artikel:
klanten, klantenservice, , sociale media, webcare

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

keyboard_arrow_up